Jak vyřešit problém s nedostatkem zákazníků?

Internetové obchody jsou dnes prostředkem k snadnému nakupování, který každý den využije tisíce lidí v České republice. Tento trh je avšak natolik přesycený, že nabídka několikanásobně převyšuje poptávku. Nový e-shop má tak jen malou pravděpodobnost, že bude hojně navštěvován. Je tedy nasnadě najít chytré řešení, které tento problém dokáže vyřešit. Ovšem je tu další problém, začínající e-shopy mají k dispozici omezený rozpočet, který je pro marketing klíčový. A co teď?

Domácí kancelář

  • Správné nastavení webových stránek

Zaměřte se na vzhled webových stránek, který je v případě přilákání nových zákazníků klíčový. Krom kvalitních obrázků a přehledného uspořádání, nezapomínejte třeba i na recenze a zpětnou vazbu od zákazníků. Češi jsou zkrátka nedůvěřivý národ, který dá spíše na rady a doporučení od ostatních zákazníků než na zdlouhavý popis výrobce nebo majitele e-shopu. Zkušenosti od ostatních uživatelů přidají internetovému obchodu na důvěryhodnosti a navíc přinesou i zpětnou vazbu provozovateli webu.

Podle statistik vyplývá, že jen díky recenzím může stoupnout v průměru až o 18%. Celých 30% zákazníků upřednostní při svém výběru e-shopy, kde je možné se dočíst recenze od předešlých nakupujících.

Společná práce

  • Reklama, která nic nestojí

Reklama nemusí být jen ta předražená v televizi. Stelně televizním reklamám už dávno odzvonilo a tento drahý luxus využívá hrstka firem. Stále více firem se poslední dobou specializuje na online marketing. Sociální sítě jsou totiž jedinečnou platformou, kde je možné za určitých pravidel umístit reklamu zcela zdarma.

Další možností je ppc reklama, což je chytrý způsob reklamy, který platí uživatelům za kliknutí na daný webový odkaz nebo stránku. Ptáte se, jak vytvořit ppc kampan? PPC kampaň návod je vcelku prostý a na internetu najdete řadu firem, které se touto problematikou dlouhodobě zabývají.